ریجستر تلفن همراه


ریجستر گوشی در قبرس شمالی از طریق مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات و ارتباطات قبرس شمالی (KKTIC) انجام می شود. این مرکز مسئولیت اخذ و تأیید ثبت نام دستگاه های تلفن همراه در قبرس شمالی را بر عهده دارد.

برای ثبت نام گوشی خود در قبرس شمالی، ابتدا باید به مرکز KKTIC مراجعه کرده و اطلاعات خود را ارائه دهید. این اطلاعات شامل شماره IMEI دستگاه، شماره تلفن، نام و نام خانوادگی شما و محل اقامت است.

بعد از ارائه این اطلاعات، KKTIC باید یک شماره رجیستری برای دستگاه شما صادر کند. این شماره رجیستری به عنوان یک شناسه منحصر به فرد برای دستگاه شما در قبرس شمالی استفاده می شود.

برای ثبت نام گوشی در قبرس شمالی، هزینه ای بسته به نوع مدل گوشی شما باید پرداخت شود. این هزینه به عنوان هزینه ریجستر برای ثبت نام و تأیید دستگاه تلفن همراه شما در قبرس شمالی محاسبه می شود.

در نهایت، پس از دریافت شماره رجیستری، شما باید این شماره را به اپراتور موبایل خود ارائه دهید تا بتوانید از سرویس های تلفن همراه در قبرس شمالی استفاده کنید.

نکته : در صورت ریجستر نبودن تلفن همراه شما بسته به مدل گوشی بین ۳ الی ۶ ماه تلفن شما قابل استفاده میباشد بعد از این مدت باید برای استفاده از شبکه در قبرس شمالی حتما تلفن خود را ریجستر نمایید.


لوکیشن مرکز KKTIC جهت ریجستر


آدرس مرکز KKTIC :

A Osman Paşa Caddesi, Feray Yağcıoğlu Apt Kat.2 Daire.1 Köşklüçiftlik/Lefkoşa KKTIC


تلفن مرکز KKTIC :

00903922279611



موردی برای نمایش وجود ندارد.
دسته‌بندی