بیمارستان های دولتی قبرس شمالی


بیمارستان های دولتی در شهرهای مهم قبرس شمالی جزئی از سیستم نظام بهداشت و درمان این کشور بوده و تمامی بخش های آن برای تمامی کسانی که دارای اقامت قبرس شمالی هستند به صورت رایگان میباشد و از طرفی تمام آمبولانس ها و خدمات اورژانس در بیمارستان های دولتی به افراد غیر مقیم به صورت رایگان ارائه می شود. لیست تمامی بیمارستان های دولتی قبرس شمالی به شرح زیر میباشد:

1- بیمارستان دولتی گیرنه (Dr. Akçiçek):

آدرس: Mustafa Çağatay Street No:68, Girne

تلفن: 66 22 815 392 90+

ایمیل: info.gah@gov.ct.tr

لینک بیمارستان دولتی گیرنه (Dr. Akçiçek)

لوکیشن بیمارستان دولتی گیرنه (Dr. Akçiçek)

توضیحات :

بیمارستان دولتی گیرنه یا همان بیمارستان دکتر اکچیچک (Dr. Akçiçek State Hospital)، یکی از بزرگترین و مهمترین بیمارستان‌های دولتی در قبرس شمالی است که در شهر گیرنه (Kyrenia) واقع شده است. این بیمارستان در سال 1975 تاسیس شده این بیمارستان دارای 56 تخت، 49 پزشک، 65 پرستار، 36 کارمند دولتی و 28 کارگر است.  بیمارستان فوق سومین بیمارستان بزرگ جزیره است و خدمات بهداشتی را به گیرنه و روستاهای اطراف ارائه می دهد.  بیمارستان دولتی گیرنه دارای بخش‌های متنوعی از جمله بخش جراحی، بخش داخلی، بخش زنان و زایمان، بخش اورژانس، بخش پوست و بخش مراقبت‌های ویژه است.



2- بیمارستان دولتی لفکوشا (Dr. Burhan Nalbantoglu)

آدرس: Dr. Burhan Nalbantoğlu Street, Lefkosa

تلفن: 41 54 228 392 90+ / 41 54 608 392 90+

ایمیل: info.bndh@gov.ct.tr

لینک بیمارستان دولتی لفکوشا (Dr. Burhan Nalbantoglu)

لوکیشن بیمارستان دولتی لفکوشا (Dr. Burhan Nalbantoglu)

توضیحات : 

بیمارستان دولتی لفگوشا (Lefkoşa State Hospital) یکی از بزرگترین و مهم‌ترین بیمارستان‌های دولتی در قبرس شمالی است که در شهر لفکوشا (Nicosia) واقع شده است. این بیمارستان در سال 1955 تاسیس شده و در حال حاضر دارای بیش از 400 تخت بستری می‌باشد. بیمارستان دولتی لفگوشا دارای بخش‌های متنوعی از جمله بخش جراحی، بخش داخلی، بخش زنان و زایمان، بخش اورژانس، بخش پوست و بخش مراقبت‌های ویژه است.



3- بیمارستان دولتی ماگوسا

آدرس: Gazimağusa State Hospital Salamis Road, Mağusa

تلفن: 29 - 00 89 630 392 90+ 

ایمیل: info.gmdh@gov.ct.tr

لینک بیمارستان دولتی ماگوسا

لوکیشن بیمارستان دولتی ماگوسا

توضیحات :

بیمارستان دولتی ماگوسا (Magusa State Hospital) یکی از بیمارستان‌های اصلی در قبرس شمالی است که در شهر ماگوسا (Famagusta) واقع شده است. این بیمارستان در سال 1992 تاسیس شده و دارای 300 تخت بستری است. بیمارستان دولتی ماگوسا دارای بخش‌های متنوعی از جمله بخش جراحی، بخش داخلی، بخش زنان و زایمان، بخش اورژانس، بخش انفولانزا، بخش پوست و بخش مراقبت‌های ویژه است.


4- بیمارستان دولتی لفکه (Cengiz Topel)

آدرس: Ecevit Street, Yesilyurt

تلفن: 66 22 815 392 90+ 

ایمیل: info.lcth@gov.ct.tr

لینک بیمارستان دولتی لفکه (Cengiz Topel)

لوکیشن بیمارستان دولتی لفکه (Cengiz Topel)

توضیحات :

بیمارستان دولتی لفکه یکی از بیمارستان‌های مهم در قبرس شمالی است که در شهر لفکه (Lefke) واقع شده است. این بیمارستان در سال 1988 تاسیس شده و دارای 80 تخت بستری است. بیمارستان دولتی لفکه دارای بخش‌های متنوعی از جمله بخش جراحی، بخش داخلی، بخش زنان و زایمان، بخش اورژانس، بخش انفولانزا، بخش پوست و بخش مراقبت‌های ویژه است.



5- بیمارستان اورژانس وزارت بهداشت

آدرس: Barış Cd 8, 99010, Lefkosa

تلفن: 00 05 612 392 90+

ایمیل: info.adh@gov.ct.tr

لینک بیمارستان اورژانس وزارت بهداشت

لوکیشن بیمارستان اورژانس وزارت بهداشت

بیمارستان اوژانس وزارت بهداشت دارای خدمات اورژانس کامل با ظرفیت 12 تخت است و خدمات بی وقفه را در محدوده سنی 0 تا 17 سال در 24 ساعت شبانه روز و 365 روز سال ارائه می دهد.





موردی برای نمایش وجود ندارد.
دسته‌بندی